Ajax en Ziggo hebben hun langlopende samenwerking met twee jaar verlengd. Daardoor blijft Ziggo hoofdsponsor tot minimaal 2025. Dit breng Ajax vrijdag naar buiten via de officiƫle clubkanalen. Ziggo betaalt jaarlijks een vast bedrag van negen miljoen euro aan Ajax. Dit bedrag kan via bonussen nog oplopen met twee miljoen euro extra.

Daarnaast maken beide partijen ook bekend dat Ziggo meer exclusieve content voor Ajax-fans gaat leveren. Dit wordt per direct gedaan middels Priority; het nieuwe klantprogramma van Ziggo en Vodafone. Dit platform gaat fans toegang geven tot bijzondere ervaringen bij Ajax.

Commercieel directeur, Menno Geelen, laat weten erg blij te zijn met de nieuwe overeenkomst. “Ziggo staat al sinds 2015 op ons shirt en je kunt gerust spreken van een partnership dat elk jaar beter en sterker wordt. We zijn Ziggo dankbaar voor de steun die ze reeds gaven en voor het vertrouwen in onze toekomst”.

Ook voor de komende jaren zal het Ziggo logo dus nog te zien zijn op de shirts van Ajax.