BREAKING | Ajax-transfer op losse schroeven: 'Moro breekt sleutelbeen'

Raul Moro wordt het veld afgedragen
Raul Moro wordt het veld afgedragen Foto: © Pro Shots

Ajax-target Raul Moro heeft vrijdagavond geblesseerd het veld verlaten. De aanvaller werd nog tijdens de degradatiekraker tussen Real Valladolid en Espanyol afgevoerd.

De 22-jarige Spanjaard heeft mogelijk zijn sleutelbeen gebroken tijdens de wedstrijd in Barcelona. Daardoor staat zijn transfer naar Ajax nu op losse schroeven.

Moro viel in de 57ste minuut uit. Real Valladolid wilde graag dat de aanvaller nog mee zou spelen in de degradatiekraker, maar viel dus uit met een sleutelbeenblessure. Het herstel daarvan zou zo'n twee tot drie maanden in beslag nemen. 

Doe mee aan het WK-spel van Ajax1!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties