De Boer 'misselijk': "Of het nou bij Ajax, PSV of Feyenoord is"

Frank de Boer
Frank de Boer Foto: © Pro Shots

Frank de Boer wordt 'een beetje misselijk' van het feit dat spelers niet meer in het rood mogen staan. De oud-verdediger benadrukt dat het ook juist goed kan zijn voor de spelers.

In aanloop naar de Manchester Derby tussen Manchester United en Manchester City krijgt De Boer uitspraken van Ruben Amorim te horen. "Hij heeft het net al over veel wisselingen", reageert de clubloze trainer in de studio van Viaplay. "Over jongens die terugkomen van blessures en maar zestig minuten kunnen spelen."

"Daar heeft iedere trainer het nu over?", haakt Simon Cziommer in. "Ja, daarom. Ik word er een beetje misselijk van", reageert De Boer. "In het rood gaan is ook karakter kweken. Je hoort het alléén maar. Of het nou bij Ajax, PSV, Feyenoord of de Premier League is. Ik word er een beetje gek van."

De Boer vervolgt: "Je hebt het gevoel dat niemand meer in het rood mag staan. Als het rood is, staat er een gozer naast je en gaan alle alarmbellen af."

Lees meer:
0 reacties