De Mol verlengt bij Ajax: "Moet mijn zoontje mee leren omgaan"

Ajax heeft een dramatisch jaar toch positief afgesloten met een ticket voor de tweede voorronde van de Conference League. Veel Ajax-supporters zijn blij dat het seizoen erop zit. Van Johnny de Mol kan het nieuwe seizoen echter niet vroeg genoeg beginnen.
"Ik kijk gewoon heel erg uit naar volgend seizoen", zegt hij tegenover Sportnieuws.nl. "Ik ga met mijn zoontje vaak naar voetbal. Die heeft best een mooi leven. Die zal nooit weten wat honger is. Die heeft altijd een broek aan zijn kont. Dus ik vind het heel belangrijk dat hij leert omgaan met verdriet, boosheid en frustratie. Dus ik heb mijn seizoenkaart met nog drie jaar verlengd."
De Mol zag ook hoongelach bij supporters van andere clubs. "Ik zag zo'n mooie meme voorbijkomen van Marcel Boekhoorn met twee van die bussen, de NEC-bus en de Ajax-bus. En die reden op de snelweg en de NEC-bus ging linksaf naar Barcelona en die Ajax-bus moest rechtsaf naar Volendam."
"Ja, het is te gênant voor woorden", vervolgt De Mol. "Dit is echt een dieptepunt. Maar we moeten met de realiteit leven dat sowieso die Nederlandse competitie zich gewoon niet meer kan meten met die andere grote vier. En hier zullen we het mee moeten doen, een Conference League-plekje."
Zet in op Nederland tegen Japan!
Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

"Zonder Sjaak zou ik niet één minuut voor Ajax gespeeld hebben"

Itakura toont vertrouwen: "Hebben ze stuk voor stuk geanalyseerd"

Afellay geniet van oud-Ajacied: "Is best wel ondergewaardeerd"

Theo Janssen adviseert Oranje: "Dan moet je hem ook zo gebruiken"

'Alex Kroes neemt klein belang in nieuwe club LASK Linz'

Oranje begint WK tegen Japan: BetMGM pakt uit met fraaie odds

Stekelenburg schat Oranje-kansen in: "Niet vanzelfsprekend"

'Ajax-talent blijft miljoenen waard na wisselvallig seizoen'

'Voormalig Ajacied kan Nederland inruilen voor Engelse competitie'

Wout Weghorst: "Die willen dan op vakantie op de foto met me"

Noa Vahle over Oranje-selectie: "Ze balen van die zure mensen"

Theo Janssen transfervrij: "Heb niets meer van die club gehoord"

"Ik zou niet voor Oranje willen spelen, het racisme zit zó diep"

Ten Voorde: "Ajax en Feyenoord kunnen hem al niet meer betalen"

'Club Brugge meldt zich voor Ajacied van ruim 9 miljoen euro'

Van der Zee haalt uit: "Allemaal geld door putje gegaan bij Ajax"

'Ajax-doelwit mag weg': "Als het gaat om transferbedragen..."

Theo Janssen kritisch op Ajax: "AZ is ze in de opleiding voorbij"

Ajax krijgt transfertip: "Dat zou een absolute topkeeper zijn"

'Jordi Cruijff bezig met grote vissen': "Die gaat ook komen"

Cedric van der Gun weg bij ADO Den Haag: "Dat zag hij niet zitten"

'Taylor kan naar Premier League: Ajax kan miljoenen ontvangen'

"Luka Modric had honderd procent zeker naar Ajax willen komen"

Perez wekt verbazing met Oranje-opstelling: "Hij moet in de spits"

FOTO | FIFA-baas Gianni Infantino poseert met shirt van Ajax

Brobbey in Oranje-basis? "Daarin kan hij heel belangrijk zijn"

Johan Derksen haalt uit: "Nu heb je van die brave hendrikken"

'Schuurs doorstaat medische keuring en tekent driejarig-contract'

'Alex Kroes in verregaande onderhandelingen met nieuwe club'

'Plotselinge wending in Ceballos-soap is goed nieuws voor Ajax'

VIDEO | Weghorst slooft zich als enige compleet uit in 35 graden

Taylor over Ajax-tijd: "Toen was het wel een halfjaar strijden"

'Ajax geeft niet op en is geobsedeerd met komst van Ter Stegen'

Driessen wijst naar Brobbey: "Dan zit je niet lekker op de bank"

Kenneth Taylor geeft Jade Anna ring van 60.000 euro: "Echt insane"

Oud-Ajax-speler schittert in videoclip: "Bijna niet te geloven"











