Hancko ziet in: "Als we tegen Ajax wel succesvol willen zijn..."

Voor het eerst sinds zijn komst naar Feyenoord, tweeënhalf jaar geleden, voelde Dávid Hancko schaamte over het spel en de instelling van zijn team, zo werd duidelijk bij de persconferentie. Als aanvoerder zag hij hoe de Rotterdammers woensdagavond met 6-1 werden afgedroogd.
Hancko sprak na afloop klare taal: "Dit is mijn grootste nederlaag sinds ik bij Feyenoord ben en dat is pijnlijk, niet makkelijk. Voor mij is dit verlies alleen acceptabel als we in de volgende twee wedstrijden tegen Ajax en PSV voor de beker wél succesvol zijn. Maar de alarmbellen moeten nu wel afgaan, want hoe we ons hebben gepresenteerd tegen Lille is onacceptabel, voor iedereen die van Feyenoord houdt en zeker voor de fans die ons hier niet mochten steunen."
De verdediger was zichtbaar teleurgesteld en gaf toe dat het team volledig door het ijs was gezakt. "Omdat we iets hebben laten zien wat niemand van ons verwachtte na vorige week, maar ik schaam me voor ons optreden. Het was compleet het tegenovergestelde van München. We waren goed voorbereid op Lille, we kenden hun zwakke en vooral sterke punten, ze zijn goed aan de bal, ze passen en bewegen door. Maar wij waren overal te laat, in de duels en in het omschakelen. Ik vind dit onacceptabel."

Driessen wil wissel bij Oranje: "Koeman moet een signaal afgeven"

Bas Nijhuis hoort salaris van Gerard Joling: "Ik ga ook zingen"

'Ajax denkt serieus aan verrassende terugkeer van oud-Ajacied'

'Ajax gaat smaakmaakster (22) verkopen aan Italiaanse topclub'

'Ajax lijkt naast Dani Ceballos te grijpen na verrassend nieuws'

'Kian Fitz-Jim ziet eigen transferwaarde steeds verder dalen'

Mika Godts wordt gemist bij België: "Ideaal om in te zetten"

Berghuis over nieuwe seizoen: "Ik zit nog wel in vakantiemodus"

Kieft weert felle kritiek af: "Dat wij heel minachtend deden"

Van der Vaart laat zich opnieuw uit over Ronaldo: "Een probleem"

Daley Blind onder de indruk: "Ik hou van zijn voetbalfilosofie"

Derksen haalt uit: "Dat vind ik zo'n ontzettende paardenlul"

Ajax in Europa: dit moet je weten van Vojvodina en Ferencvaros

Telegraaf: 'Kasper Dolberg vertrekt mogelijk naar Deense topclub'

Ajax naar Servië of Hongarije in 2e voorronde Conference League

"Lamine Yamal viel voor mij in het niet bij Van Axel Dongen"

Henderson: "Moeilijk om te lezen wat over hem geschreven wordt"

Mika Godts geeft duidelijk signaal af: "Daar ligt de focus op"

Berghuis heeft dubbel gevoel bij NOS-grap: "Ik weet hoe dat is"

Ajax komt met informatie over Open Dag: "Gratis tickets nodig"

Ajax kent 5 mogelijke tegenstanders in voorronde Conference League

Oud-Ajacied Cillessen vertrekt bij NEC na geweigerde contracteis

VIDEO | Martinez dankt wervelende Messi en wint eerste WK-duel

Gerard Joling is trots: "56 keer met de mannen in de ArenA"

Overtoom baalt van Oranje: "Dan heb je niet de juiste spelers"

Kroes weer aan de bak na Ajax-vertrek: "Dat hebben we nodig"

'Rafael van der Vaart onder vuur': "Vanwege grap over Japan"

Berghuis uit zich over opstelling Oranje: "Niet teveel luisteren"

Schuurs keert terug in Nederland: "Uitzonderlijke kwaliteiten"

'Ajax-doelwit wil maar naar één club, Real Madrid wil verkopen'

VIDEO | Martinez dankt wervelende Messi en wint eerste WK-duel

'Koeman moet ingrijpen': "Frenkie de Jong op de bank zetten"

Mo Ihattaren (24) wil terugkeren naar Ajax: "Ik ben een koopje"

Oranje speelt op WK gelijk tegen Japan; Wout Weghorst bankzitter

VIDEO | Weghorst slooft zich als enige compleet uit in 35 graden

Taylor over Ajax-tijd: "Toen was het wel een halfjaar strijden"









