Martínez trekt de aandacht en pakt geel na roekeloze overtreding

Lisandro Martinez
Lisandro Martinez Foto: © BSR Agency

Tijdens de wedstrijd tussen Crystal Palace en Manchester United trok oud-Ajacied Lisandro Martínez de aandacht. De verdediger, bekend om zijn Argentijnse grinta, had een opmerkelijke inbreng. Na meer dan een uur spelen kreeg hij een gele kaart voor zijn manier van optreden.

Lisandro Martínez maakte indruk met zijn gedreven spel tijdens de wedstrijd. Ondanks zijn inzet, werd zijn manier van spelen bestraft met een gele kaart. Deze beslissing zorgde voor opzienbarende reacties op de tribune.

Doe mee aan het WK-spel van Ajax1!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties