Sneijder deelt flinke tik uit na verlies: "Hij is Ajax-onwaardig"

Wesley Sneijder
Wesley Sneijder Foto: © BSR Agency

Wesley Sneijder volgde vanuit de studio van Ziggo Sport het duel tussen Chelsea en Ajax. De Amsterdammers kregen een harde nederlaag te verwerken, en de oud-international van Oranje was allesbehalve te spreken over wat hij zag.

"We kunnen ons gaan vastbinden aan de eerste vijftien minuten, maar we moeten niet vergeten dat er gewoon Ajax-onwaardige spelers op het veld staan", aldus de voormalig middenvelder. "Niet allemaal, maar er zijn te veel spelers met beperkte kwaliteiten."

Sneijder komt ook met namen op de proppen. "Godts heb je helemaal niet gezien, Taylor haakt af binnen vijftien minuten, Sutalo vind ik verdedigend gezien Ajax-onwaardig, Lucas Rosa vind ik Ajax-onwaardig en Baas werd aan alle kanten voorbijgelopen. Als linksback kan dat niet meer", besluit hij.

Doe mee aan het WK-spel van Ajax1!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties