Taylor: "Toen riep Farioli me even naar de zijkant en zei hij dat"

Kenneth Taylor
Kenneth Taylor Foto: © BSR Agency

Kenneth Taylor had er geen idee van dat hij tegen Almere City als linksbuiten zou gaan fungeren. Op het laatste moment kreeg hij dit te horen van zijn trainer Francesco Farioli.

"Vlak voor Jordan gewisseld werd, riep de trainer me even naar de zijkant en toen zei hij dat. Het was wel lang geleden voor me, maar het ging prima, oké. Hier kom ik nog iets meer in de buurt van de nummer 8-positie dan als linksbuiten", zegt Taylor in gesprek met Voetbal International.

Zelf vindt de middenvelder het geen probleem. "We moeten het doen met wat we hebben, op die linksbuitenpositie zitten we krap. Ik ben iemand: als de trainer mij vraagt om daar te spelen, dan doe ik dat gewoon", verklaart hij.

Doe mee aan het WK-spel van Ajax1!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties