Van Basten geïrriteerd: "Hij had toch bij Ajax moeten voetballen"

Marco van Basten bij Ziggo Sport
Marco van Basten bij Ziggo Sport Foto: © Screenshot Ziggo Sport Voetbal

Marco van Basten denkt dat Ajax er goed aan had gedaan om Vangelis Pavlidis over te nemen van AZ. De oud-spits noemt het bij Rondo op Ziggo Sport zelfs belachelijk dat ze Amsterdammers geen werk hebben gemaakt van de Griek. 

"Hij had toch bij Ajax moeten voetballen? Hij speelde notabene in Alkmaar (bij AZ, red.). Dat is om de hoek. Dan heeft Ajax de afgelopen jaren zo lang lopen klooien... Niet te geloven, ik vind het echt belachelijk", uit Van Basten zijn onvrede.

Afgelopen zomer vertrok de spits naar Benfica in Portugal. Vooralsnog heeft de spits het daar lastig. In negen wedstrijden scoorde hij twee maal en gaf hij twee assists. 

Doe mee aan het WK-spel van Ajax1!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties