Van Hanegem reageert op Brobbey-transfer: "Het is geen kwibus"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © Pro Shots

Willem van Hanegem weet niet of Brian Brobbey een succes gaat worden in Engeland. De spits maakte onlangs de overstap naar Sunderland. 

Brobbey kende een lastig jaar bij Ajax en gaat nu zijn geluk beproeven bij Sunderland. Voor Van Hanegem is het afwachten of dat een succesvolle samenwerking wordt. "Het is ook maar weer wachten. Nu is het allemaal weer zonde dat hij weg is. Het is dit weer, het is dat weer", zucht hij in de Willem & Wessel-podcast van VoetbalPrimeur

Van Hanegem wijst naar een oude opmerking van Marco van Basten, die Brobbey graag wilde helpen met zijn ontwikkeling. "Van Basten is geen kwibus, dat was één van de beste spitsen. Die zei dat hij hem nog dingen wilde leren. Wat wil je nog meer?", vraagt de voormalig profvoetballer zich af. "Nee, iedereen veel meteen over hem heen."

Doe mee aan het WK-spel van Ajax1!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties