Weghorst gebrand op landstitel: "Het hele jaar al in zijn hoofd"

Ajax is hard op weg om kampioen van Nederland te worden. Iets wat Wout Weghorst bij zijn transfer naar Amsterdam al in gedachte had. 

Weghorst kwam afgelopen zomer niet naar Ajax met het idee om voor de derde plek te strijden. Verslaggever Jan Roeffs vroeg de spits van Ajax er afgelopen weekend opnieuw naar. "'Dat heb ik het het hele jaar al in mijn hoofd, daarvoor ben ik hier gekomen'", zei de Ajacied tegen Roefs. "Nu is het bijna zover. Het wordt zijn eerste kampioenschap in zijn carrière. "

Jeroen Elshoff verheugt zich nu al op de aanstaande kampioenswedstrijd van de Amsterdammers. "Als Ajax straks de kampioenswedstrijd speelt en Weghorst scoort, dan moeten ze echt alle sluizen dichtgooien. Hij rent rechtstreeks de A2 op."

Lees meer:
0 reacties