Youri Baas vertelt: "Ik was extra gebrand om het te laten zien"

Youri Baas is blij dat hij persoonlijk een goede wedstrijd heeft gespeeld tegen Jagiellonia, zo vertelt hij in gesprek met ESPN. Vorige week speelde de verdediger nog een mindere wedstrijd tegen het Griekse Panathinaikos.
"Iedereen kan fouten maken en een mindere wedstrijd spelen", reageert Baas. "Ik ben blij dat ik het vandaag beter heb gedaan. Ik wil niet zeggen dat ik vandaag extra spanning had, maar ik was extra gebrand om het te laten zien. Dat is het meer."
De verdediger weet niet waar zijn mindere optreden vorige week door kwam. "Ik heb ervan geleerd en wat ik zeg: ik ben blij dat het vandaag beter ging", aldus Baas, die de wedstrijden altijd terugkijkt. "Soms ook met een trainer erbij. Ik ben gewoon doorgegaan met waar ik mee bezig was. Iedereen kan een mindere wedstrijd spelen. Het gaat erom hoe je dan reageert."
"Vooral in de eerste zestig minuten waren we volledig in controle", gaat hij verder in op de wedstrijd. "We hebben alleen maar op hun helft gespeeld. We hadden ongelooflijk veel schoten. Het waren vier goals, maar het hadden er meer moeten zijn. Uiteindelijk was het een prima overwinning."
"Vooral deze wedstrijd waren we heel dominant. We hadden de drang om meer te scoren en meer aan te vallen. Dat gevoel is goed en moeten we doorzetten. Of ik foutloos was? Ja, volgens mij wel, maar we incasseren wel een tegengoal, dus dan ben je niet helemaal tevreden", besluit hij.

Overtoom baalt van Oranje: "Dan heb je niet de juiste spelers"

Kroes weer aan de bak na Ajax-vertrek: "Dat hebben we nodig"

'Rafael van der Vaart onder vuur': "Vanwege grap over Japan"

Berghuis uit zich over opstelling Oranje: "Niet teveel luisteren"

Schuurs keert terug in Nederland: "Uitzonderlijke kwaliteiten"

'Ajax-doelwit wil maar naar één club, Real Madrid wil verkopen'

'Koeman moet ingrijpen': "Frenkie de Jong op de bank zetten"

Berghuis laat zich uit over Feyenoord-aanstelling: "Hij koos..."

Ajax kan deze clubs treffen in 2e voorronde Conference League

Johan Derksen haalt uit: "Waarom neem je Wout Weghorst dan mee?"

Ajax kent competitieprogramma Eredivisie tot en met eind december

'De Ligt op Ibiza gespot met nieuwe vlam; relatie met AnneKee over'

Verweij haalt uit naar Wim Jonk: "Valt me vies tegen van hem"

Kritiek rondom het Nederlands Elftal: "Welkom in Allochtonië"

Koeman krijgt wind van voren: "Deed Gravenberch bij Ajax nooit"

Kees Kist vol lof over oud-Ajacied: "Groot fan van deze gozer"

Zuiverloon over harde voetbalcultuur: "Bij Ajax werd ook zo gepraat"

Perez lyrisch: "Hij was de beste speler van het Nederlands elftal"

Van der Meijde pakt Oranje-speler aan: "What the fuck wil je?"

Ajax krijgt WK-ganger getipt: "Ik weet zeker dat dit hem is"

'Koeman maakt blunder': "Hij hoort niet in het Nederlands elftal"

'Mitchell van der Gaag aangesteld als hoofdtrainer bij oude bekende'

Nigel de Jong blijft bij Oranje ondanks overlijden vader

'Ajax vangt bot bij Schotse middenvelder (19) van Rangers FC'

Gijp twijfelt aan Feyenoord-beslissing: "Voelt als wat Ajax deed"

Berghuis: "Was niet goed genoeg om daar aanspraak op te maken"

Mo Ihattaren (24) wil terugkeren naar Ajax: "Ik ben een koopje"

Kijkcijfers: Miljoenen mensen zien Oranje gelijkspelen op WK

Kraay jr.: "Is hij zoveel miljoen meer waard dan Aaron Bouwman?"

"Memphis verkiezen boven Brobbey is niet meer te verantwoorden"

'Koeman moet ingrijpen': "Frenkie de Jong op de bank zetten"

Mo Ihattaren (24) wil terugkeren naar Ajax: "Ik ben een koopje"

Oranje speelt op WK gelijk tegen Japan; Wout Weghorst bankzitter

VIDEO | Weghorst slooft zich als enige compleet uit in 35 graden

Taylor over Ajax-tijd: "Toen was het wel een halfjaar strijden"

'Ajax geeft niet op en is geobsedeerd met komst van Ter Stegen'









